Pre-season at Shippensburg University - Reisverslag uit Shippensburg, Verenigde Staten van Suzanne Muller - WaarBenJij.nu Pre-season at Shippensburg University - Reisverslag uit Shippensburg, Verenigde Staten van Suzanne Muller - WaarBenJij.nu

Pre-season at Shippensburg University

Door: Suzanne Muller

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

25 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Shippensburg

Deze week was een van leukste en zwaarste die ik heb gehad: Pre-season. Dit betekend een hele week lang 5 tot 6 uur per dag trainen op het hockeyveld. De eerste dag, maandag 19 Augustus stond s avonds een test op het programma, binnen 16 seconden van de ene kant van het hockeyveld naar de andere kant sprinten, met daarna een pauze van 44seconden. En dit 16 keer!! Een van de zwaarste testen die ik heb gehad, maar gelukkig gehaald! De rest van de week veel trainen op conditie, samenspel, tactiek en techniek. Ondanks het vele rekken, 2x een ijsbad en het vele koelen van mijn spieren toch nog veel last gehad pijnlijke spieren.
Donderdag avond was het dan zover, het team werd bekend gemaakt. van de 29 moesten er minimaal 3 afvallen. uiteindelijk zijn er 4 die het niet gered hebben. Donderdag begon ook de oriëntatie dagen op Shippensburg en kwamen de niet-sporters op campus. Deze dagen waren ook weer ontzettend druk en vermoeiend, aangezien de Freshman (waaronder ik) tussen de trainingen door daar naartoe moesten.
Dan, de laatste dag van pre-season, Zaterdag 24 Augustus, een oefenwedstrijd tegen Leb. Valley en Alumni. Deze wedstrijden hebben we beide gewonnen.
Vandaag, zondag, mijn eerste vrije dag sinds ik in Shippensburg ben, en ik mis hockey nu al! Gelukkig hebben we morgen weer gewoon training van 4-6. Ook begint school morgen, ik heb nog geen idee wat ik daar van kan verwachten.
Ik weet wel dat ik ontzettend uitkijk naar dit seizoen! En ik hoop dat we de verwachtingen van de NCAA (sport bond) kunnen waarmaken en we in de finale van divisie 2 terecht komen!

Suus

  • 25 Augustus 2013 - 19:59

    Maarten:

    Hallo suzanne
    Veel plezier op je school

    Groetjes maarten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 6565

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2013 - 08 Juni 2014

Becoming a Lady Raider Field Hockey Player

Landen bezocht: