First week of school - Reisverslag uit Shippensburg, Verenigde Staten van Suzanne Muller - WaarBenJij.nu First week of school - Reisverslag uit Shippensburg, Verenigde Staten van Suzanne Muller - WaarBenJij.nu

First week of school

Door: Suzanne Muller

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

01 September 2013 | Verenigde Staten, Shippensburg

Helle everyone!

Afgelopen week mijn eerste schoolweek gehad! Erg druk en een beetje chaotisch maar uiteindelijk wel ontzettend leuk. Helaas heb ik in het begin van de week al gelijk een vak moeten laten vallen: geschiedenis. Dit was een 'evening class' en was 15min nadat mijn hockeytraining was afgelopen. Gelukkig had ik genoeg credits van andere vakken en was dit geen probleem. De vakken die ik nu heb zijn: English writing, music, math (algebra), Foundation of Business and Biology.
Al gelijk veel huiswerk en 'quizes' , gelukkig heb ik tussen de lessen door vaak een uur vrij waardoor ik dan mijn huiswerk kan maken. Ook moet ik elke dag zelf, buiten de hockeytraining om, 2 miles hardlopen (+/- 3.2 kilometer). Ik heb elke dag training (tenzij er een wedstrijd is) van 4pm - 6pm.

Afgelopen week hebben we ook onze uniformen gekregen en daarom hadden we vrijdag picture day! Foto's kan je vinden onder het kopje foto's.

Gister, zaterdag, een scrimmage gehad (oefenwedstrijd) tegen oud D1 speelsters. Gelukkig gewonnen en zelf ook gespeeld als links mid en rechts achter. Aangezien we 25 speelsters in het team hebben is het vechten voor je plek en heb je soms helemaal geen speeltijd.

Vandaag, zondag en morgen vrij van school, het is maandag namelijk Labor day. Dus genoeg tijd om huiswerk te maken, de sportschool te bezoeken en even uit te rusten. Maandag heb ik wel training want aankomend weekend staat er een toernooi op het programma het 'Jane Goss Memorial Field Hockey Tournament'. We spelen dit weekend tegen St Michael's en SCS.

Volgende week Dinsdag begint dan daadwerkelijk de competitie, onze eerste wedstrijd tegen West Chester de grootste tegenstander. PSAC (hockey organisatie) maakt namelijk voor aanvang van de competitie namelijk al een verwachte eindlijst. Van West Chester wordt verwacht dat zij eerste eindigen in de competitie en wij, Shippensburg, tweede.

Ik eindig met twee slogans die we gebruiken dit jaar als team om ons te motiveren en te onderscheiden van de tegenstanders:

'Start Fast, Finish Strong! SUFH'

'Hustle & Heart, Set us apart'


  • 01 September 2013 - 19:22

    Heleen:

    Hoi Suus,

    Fijn om te lezen wat je allemaal meemaakt. Leuk ook om de foto's te bekijken. We genieten op een afstandje mee! Wat een bere conditie zal je krijgen. Bikkel....

    Liefs uit Zuidlaren

  • 11 September 2013 - 19:26

    Maarten:

    Hoi suus cool dat je hebt gescoord

    Groeten Maarten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 481
Totaal aantal bezoekers 6536

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2013 - 08 Juni 2014

Becoming a Lady Raider Field Hockey Player

Landen bezocht: